ارتباط با معلم

شما می توانید با ادرس ایمیلی که در اختیار شما می گذرایم با معلم در ارتباط بوده واز عملکرد فرزند خود مطلع شوید.برای گرفتن ادرس ایمیل به ادامه مطلب بروید.  آدرس جیمیل:hassanattarzade@gmail.com

نظرات 15 + ارسال نظر
محمد سعید زمردی یکشنبه 8 دی 1392 ساعت 21:49

سلام اقای معلم من واقعا برای مشکل امروز متا سفم ببخشید لطفا

امیر حسین رشیدی تبار شنبه 7 دی 1392 ساعت 12:19

با سلام.معلم عزیزم خسته نباشید.من امروز از وبلاگ شما بازدید کردم.مطالب جالبی دارد که می تواند برای ما مفید باشد.اگرممکن است وبلاگتون را کمی جذاب ترکنید.با تشکر از زحمات شما.

محمد سعید زمردی چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 15:05

سلام

ابوالفضل سلمانی سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 23:35

باسلام خدمت معلم عزیزم جناب اقای عطارزاده از زحمات بی دریغ شما کمال قدردانی وتشکر را دارم
باتقدیم احترام ابوالفضل سلمانی

سید ابولفضل سجادی سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 20:32

سایت خوبی بود اقای معلم

علی اکبر وابوالفضل سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 20:30

مابرادران روغنی از سایت شما بازدید کردیم ومطالبی مفید وارزشمندی وجود داشت
باتشکرازشما
علی اکبر
ابوالفضل روغنی کاشانی

سید مجتبی سید باقری سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 19:18

سلام.ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی و فرا رسیدن رحلت پیغمبر و امام حسن و امام رضا . امیدوارم عزاداری ها مورد قبول پروردگار باشد

امیر رضا سلمانی سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 18:28

با عرض سلام من یک خاطره دارم و این است که به مشهد رفته بودیم . وقتی به آنجا رسیدیم یک هتل گرفتیم و در آنجا استراحت کردیم و بعد به حرم امام رضا (ع) رفتیم.
موقع ظهر که رسید ما به یک رستوران آنجا رفتیم و ناهار خوردیم.
ما 6 روز در آنجا ماندیم و قطار به کاشان برگشتیم.

عرفان رزاق سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 18:19

سلام من ازشماتشکر می کنم که به ماوقتداد ی تا د رساعت سوم که سفره ی شب یلدا را درحیاط مدرسه را بی اندازیم وخوراکی های زیادی بخوریم وشادباشیم معلم عزیز از شما ممنونم خداحافظ

دانیال سیمچی زاده سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 17:48

با سلام و احترام از سایت بازدید شد متشکرم

امیر علی ژاله خواه سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 17:47

باسلام
آقای معلم من یک نظر دارم و آن این است که در وبلاگ تغییراتی ایجاد کنید مثلا رنگش را سبز است چون چشم آدم را میزند .من پیشنهاد میکنم رنگش را قرمز کنید (پرسپولیس)
در پناه حق
یاعلی

علی رحیمی فرد سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 12:50

باسلام* من عکس هارادیدم وازدیدن ان هالذت بردم ویک نظردارموان این است که وبلاگرابه روزترکنیدواین که می گویم یعنی ما به طور سیخکی بامعلم مان و کله گندهای مدرسه حرف ارتبات برقرار کنیم ونظردیگرمن این است که رنگ های داخل فایل ها را رنگی تر کنید* فعلان خدا حا فظ
1

محمد هادی سلمانی یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 15:03

باسلام من یک خاطره دارم واون اینه که یک روز به شمال رفته بودیم ومادر من رفته بود تو دریا ومن 5سالم بود ومن تا مادرم را دیدم سری رفتم تو اب وبعد غرق شدم و پسر عمه
ام امد و من را از اب بیرون اورد

رجب زاده یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 13:04

سلام آقای معّلم پیشا پیش شب یلدا تون مبارک

سجاد شنبه 30 آذر 1392 ساعت 20:00

باسلام من شروع می کنم ومی گویم که ما وبچّه ها به آخر مدرسه رفتیموخوراکی خوردیم وروز یلدا را پشت سر گذاشتیم وگفتیم وخندیدیم وحالا درمنتظر شب یلدا هستیم والان ساعت 8 است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد