سفره شب یلدا

امروز درتاریخ1392/9/30که شب ان مصادف با شب یلداست دانش اموزان در کلاس سفرهای به همین مناسبت پهن کردند وبا خوراکیهای مختلفی که آورده بودند از خود ودوستانشان پذیرایی کردند.مناسبت یادگاری عکسهایی از سفره گرفته شده که شما می توانید انها را در ادامه مطلب ببینید.  

نظرات 17 + ارسال نظر
محمد سعید زمردی چهارشنبه 4 دی 1392 ساعت 13:29

سلام کسی هست

علیرضا سزکرده سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 22:21

در روز اول زمستان به من و همکلاسانم خیلی خوش گذشت
من از معلم عزیزم متشکرم
علیرضا سرکرده

سینا رضایی سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 20:44

خیلی عالی بود

سینا رضایی سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 20:35

سلام من سینا هستم من ودختر عمه ی عزیزم برای شما پیغامی برای شما گذاشتیم سایت خیلی قشنگ است ولی فقط یکم قدیمی است.به هر حال از شما که انقدر به فکر ما هستید ممنون هستم

امیر سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 20:31

بنده امیرزارع هستم واز زحمات شما متشکرم

محمد شریعت زاده سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 20:14

باسلام ازوبلاگ شمابسیارخوشم امدمطالب خوبی دراین وبلاگ است باتشکر

محمد مهدی شادمانی سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 19:55

عکس های جالب و قشنگی بود با تشکر از معلم عزیز و خوبم و با سپاس از تمام بچه هایی که در این کار شریک بودند

عرفان رزاق سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 19:04

من از زحمات شما ممنونم معلم عزیزم و از وبلاگ شما چیز های زیادی یاد گرفتم

محمدحسن زرکار سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 18:56

سلام
اربعین را تسلیت می گویم و این وبلاگ را دیدم

محمدسعید زمردی سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 18:54

با سلام آقای عطارزاده
من این وبلاگ را دیدم و این وبلاگ بسیار زیبا بود.

سعید شبانی سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 16:57

بنده سعید شبانی هستم.
وبلاگ شما خیلی قشنگ است.

فرهاد روح الامینی سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 14:35

با سلام خدمت آموزگار محترم
من از زحمات شما متشکرم شما همیشه بهترین معلم هستید و همیشه خیلی خوب درس می دهید به موقعه شوخی می کنید و به موقعه درس می دهید من شما را خیلی دوست دارم. باتشکر;
فرهاد روح الامینی

محمد مهدی شجری سه‌شنبه 3 دی 1392 ساعت 13:19

با سلام خدمت معلم عزیزم
من از شما به خاطر تمام زحمات شما سپاسگزارم.



با تشکر

پویا رستمی دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 22:26

با سلام و خسته نباشید خدمت شما
من از زحمات شما متشکرم و امیدوارم بتوانم شاگرد خوبی برای شما باشم تا گوشه ای زحمات شما را جبران کنم..

علی ربیعی دوشنبه 2 دی 1392 ساعت 18:37

با سلام خدمت معلم گرامی
اینجانب علی ربیعی دانش آموز کلاس پنجم بسیار از زحمات جنابعالی و مدیریت محترم مدرسه صلاحی تشکر می کنم.
شما برای ما خیلی زحمت می کشید. انشالله بتوانیم زحمات شما را جبران کنیم و تا پایان سال بتوانیم در کنار هم مراحل درسی را با موفقیت سپری کنیم.
با تشکر
علی ربیعی
کلاس پنجم

امیررضاپور یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 18:30

با سلام و خسته نباشید خدمت معلم عزیزم
من از زحماتی که برای ما می کشید خیلی خیلی ممنونم
اگر شما اجازه بدهید من یک روز سی دی برره را به مدرسه بیاورم.

pooya shojaee یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 17:28 http://pooyashojaee.blogsky.com

ی حرمت سپیدی کاغذ!
نبض حروف ما،
در غیبتِ مرکبِ مشاق می زند
در ذهن حال، جاذبه شکل از دست می رود

باید کتاب را بست
باید بلند شد
در امتداد وقت قدم زد،
گل را نگاه کرد، ابهام را شنید
باید دویدن تا ته بودن
باید به بوی خاک فنا رفت...
باید به ملتقای درخت و خدا رسید
باید نشست،
نزدیک انبساط،
جایی میان بیخودی و کشف....


/ هشت کتاب - دفترِ ما هیچ ما نگاه - شعرِ هم سطر هم سپید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد